GLOBAL SUPPLY CHAIN & CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
Descripción de la oferta de empleo
We have spent years innovating, creating new and better products for the consumers to choose from.
This is our business.
But not only.
Our business is our people.
Their talent.
Their potential.
We believe that when they are free to be themselves, and they are given the opportunity to grow, travel and develop, amazing things can happen.
That’s why our employees, from around the world, choose to be a part of JTI.
It is why 80% of employees feel happy working at JTI.
And why JTI is recognized with various Employer of Choice certifications across different countries and regions.
So when you’re ready to choose a career you’ll love, in a company you’ll love, feel free to #JoinTheIdea.
Learn more.
jti.
om Global Supply Chain & Customer Service Specialist
Detalles de la oferta
- JT International S.A.
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- 02/04/2024
- 01/07/2024
Excellent customer service skills in both written and verbal communication... title: customer service agentdepartment: contact centerlocation: tecnoparque (this is an on-site position)summary: the customer service agent is responsible for providing exceptional customer support by promptly resolving a......
You will provide friendly, professional, confident, and insightful service to help resolve customer travel issues and make their experience memorable... what are your responsibilities: receiving and directing incoming calls, greeting, and advising customers, tagging, and handling baggage preparing......
Learn more about our perks and culture!- competitive pay comprehensive benefits package the bilingual customer service representative is responsible for contacting borrowers with delinquent accounts, collecting past due payments, and providing appropriate payment solutions to cure borrower’s delinquency......
You will provide friendly, professional, confident, and insightful service to help resolve customer travel issues and make their experience memorable... what are your responsibilities: receiving and directing incoming calls, greeting, and advising customers, tagging, and handling baggage preparing......
Requisitos del puesto requisitos: bachillerato o licenciatura ingles intermedio / avanzado experiencia en atención a clientes 6 meses (deseable) otros datos del puesto ¡postúlate o comunicate al 8711434716 e inicia tu proceso con nosotros!... importante empresa solicita para contact center agente bilingüe......
Este rol ofrece una emocionante oportunidad para convertirte en un experto en la próspera industria fintech mientras trabajas en un entorno colaborativo e innovador... exposición al trabajar con clientes de diferentes países de américa latina, fomentando la comprensión cultural y el crecimiento......
Requisitos del puesto requisitos: bachillerato o licenciatura ingles intermedio / avanzado experiencia en atención a clientes 6 meses (deseable) otros datos del puesto ¡postúlate o comunicate al 8711434716 e inicia tu proceso con nosotros!... importante empresa solicita para contact center agente bilingüe......
Estamos buscando supervisor service desk áreas de experiencia: conocimiento general de área de informática fundamentos de itil manejo de incidentes y requerimientos reportes de servicios atención a usuarios manejo de sistema operativo windows funciones y responsabilidades: gestionar actividades del......
¿te gustaría ser parte de este equipo? nuestra customer development executive es la encargada de la atención y retención de clientes para méxico, colombia y usa... si tienes experiencia en atención al cliente esta posición puede ser para ti... de lunes a viernes de 9:00h a 19:00h (hora méxico) requisitos......
¿te gustaría ser parte de este equipo? nuestra customer development coordinator es la encargada de la atención y retención de clientes para méxico, colombia y usa... requisitos del puesto- egresada en comunicación social, administración, marketing o afín- experiencia en atención al cliente de al menos......