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KEY CUSTOMER DEVELOPMENT EXECUTIVE

Descripción de la oferta de empleo

Ningún apoyo económico por reubicación #  - Del.
iguel Hidalgo, Ciudad de Mexico, México Quiénes somos Somos Colgate, una compañía de cuidado, innovación y crecimiento, reimaginando un futuro más saludable para todas las personas, sus mascotas y nuestro planeta.
Nos centramos en el cuidado bucal, cuidado personal, cuidado del hogar y cuidado de mascotas.
Vendemos nuestros productos en mas 200 países y territorios bajo marcas como Colgate, Palmolive, elmex, hello, meridol, Sorriso, Tom’s of Maine, EltaMD, Filorga, Irish Spring, PCA SKIN, Protex, Sanex, Softsoap, Speed Stick, Ajax, Axion, Fabuloso, Soupline and Suavitel, así como también Hill’s Pet Nutrition.
Se nos reconoce por nuestro liderazgo e innovación en la promoción de la sustentabilidad y el bienestar de la comunidad, incluidos nuestros logros en la disminución de los residuos plásticos y la promoción de la reciclabilidad, el ahorro de agua, la conservación de los recursos naturales y la mejora de la salud bucal de los niños.
Si desea trabajar para una compañía que vive según sus valores, entonces dé a su carrera profesional un motivo para sonreír y únase a nuestro equipo global.
The Key CDM will develop and support the partnership between Filorga and physicians, helping to synchronize our strategies and the account's strategies to increase demand and account support for our profitable growth.
KCDM needs to be in touch with key figures within clinics and distributors.
Main KPI's will be sell in, sell out, new potential customers and recommendation increase.
Main Duties and Responsibilities Identify the business needs of physicians and help develop and sell proactive business solutions across the full supply chain with the objectives of increase sales, gain share of shelve and physician's recommendation.
Develop a network of contacts throughout the clinic / pharmacies in order to influence all decision points, improve understanding and increase data access.
Doctors, staff, nurses, buyers, marketing, etc.
Analyse sell-out information to find opportunities and drive actions that will help maintain Filorga's growth.
Ensure that staff is always updated in Filorga products, launches and reformulations.
Work hand in hand with training team to plan Top Customers training Ensure preparation of negotiation with TOP customers reflecting all investment as commercial activities, marketing tools such as testers, gimmicks, events, etc.
As well as handle the execution of account investment strategies Coordinate preparation with Marketing & Training and ensure timely delivery of tailored category presentations and in store events.
Attend regular formal meetings of cross-functional team to review critical metrics, issues and action plans Conduct quarterly meetings with accounts to review business performance vs.
plan (Distributors & Sales Reps) Prepare weekly and monthly reports of variation volume and sales and connect with key partners Track SKUs involved in all Filorga and competitive promotions to build up history of account activity Ensure post-evaluation of ALL promotion activity for accounts in PromoPower format, support with qualitative commentary, and communicate results to Sales / Marketing Use results of promotion evaluations to revise account tactics Request merchandising support from Category Management group and ensure excellence of execution instore.
"Perfect Filorga Clinic" Pre-evaluate all investments to ensure they are financially viable and are aligned with strategy Coordinate monthly meetings with Credit Control Department to review status and resolve issues Monitor competitive activity and feedback recommended actions to Marketing and Sales Management Work with Customer Service ensure product is available in the relevant warehouse when the order is placed Monitor account inventory levels where possible to anticipate customer demand Basic requirements include.
Bachelor's Degree in Business Administration, Marketing, Sales or related area 3+ of experience in Sales Proficient English Skills French is a differential   We look forward to your application!     Nuestro compromiso con la sustentabilidad Dado que la marca Colgate está presente en más hogares que cualquier otra, se nos presentan grandes oportunidades y nuevos desafíos a medida que trabajamos para integrar la sustentabilidad en todos los aspectos de nuestro negocio y para crear un impacto social positivo.
Estamos decididos a posicionarnos para obtener un mayor crecimiento mientras que actuamos en función de nuestra Estrategia de sustentabilidad e Impacto Social para el .
Nuestro compromiso con la diversidad, la equidad y la inclusión Alcanzar nuestro propósito comienza con nuestro personal.
garantizamos que nuestra fuerza laboral represente a las personas y comunidades a las que prestamos servicios y creamos un entorno donde nuestro personal sienta que pertenece, donde podamos ser nosotros mismos, sentirnos tratados con respeto y contar con el apoyo de nuestros líderes para tener un impacto significativo en el negocio.
Empleador con Igualdad de Oportunidades Colgate es una compañía que ofrece Igualdad de Oportunidades.
Todos los candidatos calificados serán considerados para contratación sin distinción de raza, color, religión, género, identidad de género, orientación sexual, nacionalidad, discapacidad, estado civil, estado de veterano (posiciones en Estados Unidos) o cualquier otra característica protegida por la ley.
Durante el proceso de solicitud habrá hospedaje habilitado para las personas con discapacidades.
Ponte en contacto con con asunto "Solicitud de alojamiento"" si necesitas alojamiento.
#LI-Híbrido
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Detalles de la oferta

Empresa
  • Colgate-Palmolive Company
Municipio
  • En todo México
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 01/04/2024
Fecha de expiración
  • 30/06/2024
Customer Development Executive.
ABCW Global

¿te gustaría ser parte de este equipo? nuestra customer development executive es la encargada de la atención y retención de clientes para méxico, colombia y usa... de lunes a viernes de 9:00h a 19:00h (hora méxico) requisitos del puestorequisitos: - egresada en comunicación social, administración, marketing......

Customer Development Coordinator
ABCW Global

¿te gustaría ser parte de este equipo? nuestra customer development coordinator es la encargada de la atención y retención de clientes para méxico, colombia y usa... si tienes experiencia en atención al cliente esta posición puede ser para ti... requisitos del puesto- egresada en comunicación social......

Client Development Executive
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¿te gustaría ser parte de nuestro equipo? nuestra client development executive es responsable de la atención de clientes pequeños, de forma tal que pueda desarrollar su capacidad comercial y su conocimiento en marketing digital... si buscas experiencia, aquí puedes acercarte a clientes en méxico, colombia......

Business Development Executive
ABCW Global

Nuestra client development executive se encarga de la atención y de gestionar a nuestros clientes, garantizando la satisfacción y buscando continuamente formas de agregar valor a sus operaciones... si buscas experiencia, aquí puedes acercarte a clientes en méxico, colombia y usa......

Customer Service Agent
New Rich Network

Resolve complaints and customer problems in an efficient, professional and friendly manner... description the newrich network is hiring a customer service agent to handle incoming support tickets for our digital platforms... placing new order/volume orders, handling existing orders, returns/replacements......

Customer Service Representative Tulum
United Airlines Inc

You will provide friendly, professional, confident, and insightful service to help resolve customer travel issues and make their experience memorable... what are your responsibilities: receiving and directing incoming calls, greeting, and advising customers, tagging, and handling baggage preparing......

Customer service representative
Intugo

Title: customer service agentdepartment: contact centerlocation: tecnoparque (this is an on-site position)summary: the customer service agent is responsible for providing exceptional customer support by promptly resolving a variety of technical issues and customer inquiries via phone and email......

Executive Assistant to the Chairman
Querencia Los Cabos

As the chairman’s executive assistant, you will provide high level support and coordination with our executive office teams... partner with internal operations staff and business development teams to launch new projects... identify challenges and proactively propose solutions to ensure the successful......

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Bilingual Customer Service Representative
Goodleap

This role will also maintain records of contacts and attempted contacts with delinquent account customers as well as records of any payments collected from the customer... learn more about our perks and culture!- competitive pay comprehensive benefits package the bilingual customer service representative......