BILINGUAL OPERATIONS SUPERVISOR CUSTOMER SERVICE
Descripción de la oferta de empleo
Bilingual Operations Supervisor Customer Service
The main purpose of this position is Supervise, monitor and provide feedback to the executive team, meet their needs and ensure compliance with the objectives requested by the business.
Main Activities:
• Distribute the workload of your team members based on the campaign objectives and indicators.
• Solve staff's doubts or complaints and communicate any changes in processes.
• Support staff in solving problems with difficult clients, resolution of conflict situations and following up.
• Manage schedules, breaks and departures according to staffing, in order to ensure the platform's NPS
objectives.
• Work together with training and education, identifying areas of opportunity for staff (continuous improvement).
• Developing the assigned team
• Manage operational processes
• Generate operational metrics reports
• Promote the achievement of the campaign goals
• Attend meetings with clients
Requirements and skills:
• Highschool completed or College in process
• Advanced English (Level B2 or B2+)
• 1 year of experience in contact centers
• Reporting of development
• Report progress daily to Manager
• Result oriented and Commitment
• Teamwork
• Integrity
• Decision making
• Effective communication
• Self-control and Respect
• Leadership
Hours: Monday to Friday from 10:00 a.m. to 7:00 p.m.
2 Saturdays a month and Sundays at the end of the month
Place of work: Polanco CDMX
Benefits:
• Base salary $17,000.00 net monthly
• Benefits according to law
• Social security
• vacation
• Performance bonus
• Vacation bonus
• Life insurance
• Professional growth and development plan.
• Excellent working environment
How to apply:
Send us your CV here
Detalles de la oferta
- Importante empresa del sector
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- Sin especificar
- 02/05/2024
- 31/07/2024
Importante empresa solicita para contact center agente bilingüe para atención a clientes 100% funciones: atención a clientes vía chat, correo o llamada, referente a los servicios ofrecidos, prospección, ordenes de compra, cotizaciones... requisitos del puesto requisitos: bachillerato o licenciatura......
Importante empresa solicita para contact center agente bilingüe para atención a clientes 100% funciones: atención a clientes vía chat, correo o llamada, referente a los servicios ofrecidos, prospección, ordenes de compra, cotizaciones... requisitos del puesto requisitos: bachillerato o licenciatura......
You will provide friendly, professional, confident, and insightful service to help resolve customer travel issues and make their experience memorable... from the check-in counter to the departure gate, and even behind the scenes, our airport operations team keeps operations at our airports running smoothly......
Description the newrich network is hiring a customer service agent to handle incoming support tickets for our digital platforms... resolve complaints and customer problems in an efficient, professional and friendly manner... this is an awesome opportunity to get in on the ground floor of a fast growing......
Importante empresa que brinda soluciones de etiquetado para marcas y empresas, esta en búsqueda de tu talento como bilingual customer service: principales actividades: asistir en el proceso en el cual un trader o un cliente ingresa los detalles de una orden de compra mantenimiento de registros y seguimientos......
Si tienes experiencia como técnico vertical, supervisor o a fín y buscas crecimiento ¡esta es tu oportunidad! funciones principales: 1... empresa dedica a dar mantenimiento y limpieza a zonas de difícil acceso esta en búsqueda de talento como supervisor de seguridad (trabajos en alturas)......
Nuestro bilingual community manager establece estrategias para construir y crecer las comunidades digitales de sus cuentas a cargo, ofreciendo un excelente servicio y atención al cliente... funciones: - establecer estrategias para incrementar y mejorar la comunicación de las cuentas a cargo, con el objetivo......
Elaborar reporte se seguridad e higiene, recorridos en sectores llenar la bitácora de incidencias y accidentes... experiencia mínima de 5 años en el puesto experiencia como paramédico curso dc3 seguridad e higiene –construcción conocimientos técnicos situación ante emergencias (primeros auxilios, incendios)......
Asegurar el correcto llenado y entendimiento de las órdenes de producción elaboración de reportes para identificar mejoras en el proceso y manuales supervisión directa de actividades del personal... actividades del puesto cumplir con la meta diaria de producción al día y semana reducir merma de material......
Drive the communication with the customer to ensure the customer has confidence on problem resolution define and understand the customer issue by creating adequate reproduction scenarios... own, investigate and solve complex customer technical/functional issues and serve as a point of contact to the......