REGIONAL CATEGORY MANAGER TRAVEL
Descripción de la oferta de empleo
About the Role Major accountabilities.
Translates global divisional category strategy into global, divisional, sub category strategy OR translates regional procurement strategy into country strategy and local implementation.
Lead the implementation of sourcing plans for the sub category and deliver sub-category savings targets following engagement in the target setting process.
Provide input into the overall Category or sub-category strategy about segmentation and identification of key supplier relationships, and lead business planning activities and ensure these projects are staffed and executed on a timely basis in line with the targeted goals.
Manage strategic sub-category supplier relationships, and implement consistent key performance indicators for the sub-category, ensuring that any supplier performance risks and issues are resolved on a timely basis to end user satisfaction.
May directly control at a country level purchases with respect to supplier choice, timing and commercial conditions (may vary between divisions depending on way spend is controlled).
Collect supplier information and feedback from Divisions, countries, sites, Category teams and Business Partners, and deliver Procurement Balanced Scorecard metrics for the relevant sub category.
Minimum Requirements.
Effective communication (Internal and external) Critical Negotiations and stakeholder management Experience in Procurement Cross Cultural Experience Project Management.
Strong and effective written and verbal communications (English) Why Novartis? Our purpose is to reimagine medicine to improve and extend people’s lives and our vision is to become the most valued and trusted medicines company in the world.
How can we achieve this? With our people.
It is our associates that drive us each day to reach our ambitions.
Be a part of this mission and join us! Learn more here.
https://www.
ovartis.
om/about/strategy/people and culture Join our Novartis Network.
If this role is not suitable to your experience or career goals but you wish to stay connected to hear more about Novartis and our career opportunities, join the Novartis Network here.
https://talentnetwork.
ovartis.
om/network Managing Resources Why Novartis.
Helping people with disease and their families takes more than innovative science.
It takes a community of smart, passionate people like you.
Collaborating, supporting and inspiring each other.
Combining to achieve breakthroughs that change patients’ lives.
Ready to create a brighter future together? https://www.
ovartis.
om/about/strategy/people-and-culture Join our Novartis Network.
Not the right Novartis role for you? Sign up to our talent community to stay connected and learn about suitable career opportunities as soon as they come up.
https://talentnetwork.
ovartis.
om/network
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- 17/05/2024
- 15/08/2024
Experiencia como community manager y estrategia de contenido buena voz para narrar... creadora de contenido / community manager buscamos creadora de contenido para manejar los canales de canal de youtube y de tiktok... su rol aparte de crear contenido va a ser el manejo de 2 canales de redes sociales......
Additional tools: familiarity with wordpress divi builder, analytics, google tag manager and mouseflow is advantageous but not mandatory... your day to day:daily collaboration: engage in daily strategy meetings via zoom with a fellow google ads manager from argentina and a german/australian team leader......
Requisitos del puesto experiencia previa como office manager o en roles administrativos similares... estamos buscando un(a) office manager altamente organizado(a) y proactivo(a) para unirse a nuestro equipo... conocimientos básicos de recursos humanos y gestión de personal... oportunidades para el crecimiento......
¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro/a social media manager bilingüe es la persona encargada de liderar y coordinar el equipo de community managers... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín- 3 años de experiencia como social media manager (indispensable)- experiencia de 2 años......
Funciones: - creación de contenido para publicación en redes sociales y apoyo al community manager - generación de parrillas según los temas de tendencia - monitoreo de redes sociales requisitos del puestorequisitos: - lic... ¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro......
Nuestro bilingual community manager establece estrategias para construir y crecer las comunidades digitales de sus cuentas a cargo, ofreciendo un excelente servicio y atención al cliente... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - experiencia de 1 año como community manager (deseable......
Nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de experiencia en el manejo de redes sociales y generación de reportes......
Project manager ¿te gustaría pertenecer a una reconocida agencia de comunicación gráfica en méxico? ¡buscamos project manager! funciones: seguimiento al proceso operativo de la empresa, seguimiento de actividades y plan de trabajo administración de recursos reportes de estatus y comunicación ejecutiva......
Únete a su gran equipo de profesionales y continua tu crecimiento profesional, nos encontramos en búsqueda de nuestro property manager / administrador de propiedades requisitos del puesto: licenciatura en administración de empresas, turismo, relaciones publicas o a fin... 30 años en adelante......