PROGRAM MANAGER, OUT OF COUNTRY SELLERS LATAM
Descripción de la oferta de empleo
Today, more than 50% of Amazon's total unit sales come from third-party selection.
The Global Selling into Latam team is responsible for international Sellers’ success and growth on Amazon.
Our vision is to be the first choice for all types of Global businesses to join Latam.
We are seeking an entrepreneurial, results-oriented Program Manager.
In this role, you will lead Amazon's Global Selling into Latam Seller Experience and Provider Management.
Key job responsibilities As a Program Manager you will.
1.
Lead programs to improve Cross Border Seller Experience, define the list of high priority improvements to reach business goals; 2.
Monitor and execute projects on time and with high quality standards; 3.
Effectively communicate projects progress within the organization; 4.
Work with internal teams to drive system, tools and process improvements/ implementation that affect purchasing and operations workflow, with emphasis on automating tasks that are currently performed manually; 5.
Develop analysis of key business metrics, with emphasis on developing and executing recommendations for improvements; 6.
Work with tax providers to streamline tax compliance in Mexico.
A day in the life A day in the life - Review recurring business metrics and propose improvements.
- Programs, process and products continuous improvement; - Work with international product teams to identify Seller Experience improvements.
- Work with external partners to simplify tax compliance for international sellers in Mexico.
About the team Joining the Global Selling into Latam team means partnering with a dynamic and creative group who set a high bar for innovation and success in a fast-paced and changing environment.
To be successful in this role, you need to feel comfortable navigating on broad and diverse topics such as Taxes, Accounting, international trade, importations, marketing, operations, working with tech teams, and dealing with high level of uncertainty.
We are open to hiring candidates to work out of one of the following locations.
Mexico City, DIF, MEX PREFERRED QUALIFICATIONS - 3+ years of driving end to end delivery, and communicating results to senior leadership experience - 3+ years of driving process improvements experience - Experience in stakeholder management, dealing with multiple stakeholders at varied levels of the organization - Experience building processes, project management, and schedules
Detalles de la oferta
- Amazon
- 10/04/2024
- 09/07/2024
Google ads expertise: in-depth knowledge of the google ads platform is essential... be prepared to discuss the intricacies of campaign metrics and optimizations during your interview... additional tools: familiarity with wordpress divi builder, analytics, google tag manager and mouseflow is advantageous......
} requiere project manager nivel básico con ganas de aprender y excelente actitud, con experiencia con proyectos de it (gestión de equipos tanto local como en remoto, resolución de conflictos, negociación, planificación con cliente, dotes comunicativas, gestión del estrés)... requisitos del puestorequisitos:cursos......
Experiencia como community manager y estrategia de contenido buena voz para narrar... creadora de contenido / community manager buscamos creadora de contenido para manejar los canales de canal de youtube y de tiktok... su rol aparte de crear contenido va a ser el manejo de 2 canales de redes sociales......
Years of work experience... strong understanding of business management, financial, and leadership principles... requisitos del puesto more education or experience may be preferred or required... analyzing information and processes and developing more effective or efficient processes and strategies......
Requisitos del puesto experiencia previa como office manager o en roles administrativos similares... estamos buscando un(a) office manager altamente organizado(a) y proactivo(a) para unirse a nuestro equipo... ayudar en el proceso de reclutamiento y selección de nuevos empleados......
¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro/a social media manager bilingüe es la persona encargada de liderar y coordinar el equipo de community managers... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín- 3 años de experiencia como social media manager (indispensable)- experiencia de 2 años......
Somos una de las compañías de marketing, publicidad digital y tecnologías de la información más importantes de latam... en abcw creemos que para enfrentar los retos del futuro necesitamos tecnología, creatividad y personas talentosas que aman su trabajo... requisitos del puestorequisitos • experiencia......
Somos una de las compañías de marketing, publicidad digital y tecnologías de la información más importantes de latam... en abcw creemos que para enfrentar los retos del futuro necesitamos tecnología, creatividad y personas talentosas que aman su trabajo... requisitos del puestorequisitos • experiencia......
Somos una de las compañías de marketing, publicidad digital y tecnologías de la información más importantes de latam... en abcw creemos que para enfrentar los retos del futuro necesitamos tecnología, creatividad y personas talentosas que aman su trabajo... requisitos del puestorequisitos • experiencia......