PRINCIPAL ADMINISTRATIVE SPECIALIST
Descripción de la oferta de empleo
We attract and retain the best talent by investing in our employees and empowering them to develop themselves and their careers.
Experience the challenges, rewards and opportunity of working for one of the world’s largest providers of products and services to the global energy industry.
Under only limited supervision, works within a specialized function with work verified on an irregular basis as problems arise.
Possesses considerable autonomy in completing projects for immediate supervisor.
Assignments generally include such types of work as preparing complex reports and maintaining complicated records requiring careful selection, classification, or compilation of information from several sources.
Must use initiative and judgment arranging job details to achieve predetermined objectives.
May be responsible for coordinating or directing the work activities of various lower level specialists.
Requires 8+ years of experience.
Halliburton is an Equal Opportunity Employer.
Employment decisions are made without regard to race, color, religion, disability, genetic information, pregnancy, citizenship, marital status, sex/gender, sexual preference/ orientation, gender identity, age, veteran status, national origin, or any other status protected by law or regulation.
Location Reforma a Boca Limon km 2.
, Reforma, Chiapas, , Mexico Job Details Requisition Number.
Experience Level.
Experienced Hire Job Family.
Support Services Product Service Line.
Other Full Time / Part Time.
Full Time Additional Locations for this position.
Compensation Information Compensation is competitive and commensurate with experience.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- 26/04/2024
- 25/07/2024
We are a consulting company & workday specialist that enhances the integration of technology into companies through a professional team and a unique way of doing business based on understanding and closeness... become a successful professional by helping our customers achieve their highest development!......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
That are in need of a virtual assistant to help with the administrative tasks of working in reception... mx/ requisitos del puesto what do you need? experience working with clients answering in both english/spanishenglish: 90-100% otros datos del puesto generalidades de la vacantesueldo $10,000 librebuen......
Https://turing-ia... •atención al cliente vía telefónica... así como detectar necesidades tecnológicas del proyecto y realizar e integrar una propuesta comercial, desde; evaluar los costos, dar propuesta al cliente, negociar con el cliente para llegar a una propuesta final... •actitud de servicio......
!!incrementa tus ingresos y obtén la estabilidad laboral que siempre has deseado!! somos una empresa líder en su ramo con más de 140 años en el mercado, enfocándonos en la satisfacción del cliente en donde el principal talento 'eres tu' 'tu creces y nosotros crecemos' requisitos del puestorequisitos:experiencia......
Compañía líder nacional en créditos a previsión con más de 140 años que nos avalan como los #1, enfocándonos en la satisfacción del cliente en donde el principal talento…'eres tu' intégrate a un excelente equipo de trabajo donde puedas generar los ingresos deseados empresa líder en su ramo a nivel nacional......
Compañía líder nacional en créditos a previsión con más de 140 años que nos avalan como los #1, enfocándonos en la satisfacción del cliente en donde el principal talento…'eres tu' intégrate a un excelente equipo de trabajo donde puedas generar los ingresos deseados empresa líder en su ramo a nivel nacional......
Office (especialmente excel) e internet... prestaciones: de ley... manejode personal... rango salarial: sueldo mensual de $10,000 brutos más comisiones para llegar a un ingreso probable de $18,000... idiomas: inglés no necesario... experiencia: de 3 a 4 años en el giro y permanencia mínima de 2 años......
Actividades, funciones y responsabilidades: abrir portón principal color blanco abrir cerca malla y cortina de aluminio del lado vías del tren abrir portones y cortina de aluminio que están entre las oficinas administrativas del taller 1 y 2 abrir portón y cortina de aluminio del lado de la calle......