PCB MANAGER
Descripción de la oferta de empleo
Lead and manage the WYMX PCB development department to support WYHQ Layout projects.
After establishing of this team, layout projects could be facilitated seamless between two sites, enabling the implementation of a 24-hour work schedule every day.
Major Responsibilities Support PCB layout design projects from WYHQ, Design-in, Placement, Routing, DRC, and GERBER file generation are all included.
Standardize PCB design documentation at WYMX site.
Guide colleagues in design to meet design schedules, ensuring that design quality aligns with product functionalities, manufacturability, and assembly requirements.
Maintain Allegro footprint library for components at WYMX site.
Maintain data in PLM and LMS systems.
Maintain or develop automation programs under design software environment, such as Allegro skill or Valor Escritura.
Create and maintain various SOP and check List documents.
Communicate with customers regarding technical aspects of PCB design and methods related to constraint control.
Lead the equipment and personnel affairs of PCB design department.
Implement the regulations set by the supervisor to ensure execution within the department.
Manage projects and personnel within the department.
Coordinate project arrangements between WYMX and WYHQ.
Assist department members in completing PCB designs.
Recruit suitable team members.
Conduct training for new personnel.
Collaborate with HR and WYHQ management to design and implement employee training programs continuously.
Install, upgrade, and maintain all relevant software tools and systems.
Manage the performance and KPIs of department members.
Coordinate the department's work with each function team.
Education and Qualifications.
Fluent in English, in writing and business communications.
Bachelor's or Master’s degree in Electrical Engineering, Information Technology or other engineering field with 6+ years of PCB design experiences, including 2+ years of leadership experiences.
Received training at WYHQ and collaborated with RD for more than 6 months.
Skills and Attributes Strong knowledge of electrical design, PCB design, PCB fabrication and PCB assembly processes.
Familiar with “Allegro PCB design” operation and CAM tool to study and review PCB design.
Comprehend various components and their package types.
Experienced in personal computer setup and application program installation.
Planning and prioritizing projects.
Good at communication, interpersonal, and problem-solving skills.
Proficiency in Microsoft Office Suite, especially Excel and Powerpoint.
Puesto.
Administracion
Detalles de la oferta
- WIWYNN MEXICO, S.A. DE C.V.
- En todo México
- Sin especificar - Sin especificar
- Sin especificar
- 09/05/2024
- 07/08/2024
Experiencia como community manager y estrategia de contenido buena voz para narrar... creadora de contenido / community manager buscamos creadora de contenido para manejar los canales de canal de youtube y de tiktok... su rol aparte de crear contenido va a ser el manejo de 2 canales de redes sociales......
Additional tools: familiarity with wordpress divi builder, analytics, google tag manager and mouseflow is advantageous but not mandatory... your day to day:daily collaboration: engage in daily strategy meetings via zoom with a fellow google ads manager from argentina and a german/australian team leader......
Requisitos del puesto experiencia previa como office manager o en roles administrativos similares... estamos buscando un(a) office manager altamente organizado(a) y proactivo(a) para unirse a nuestro equipo... remuneración competitiva y beneficios adicionales... coordinar y supervisar todas las actividades......
¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro/a social media manager bilingüe es la persona encargada de liderar y coordinar el equipo de community managers... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín- 3 años de experiencia como social media manager (indispensable)- experiencia de 2 años......
Funciones: - creación de contenido para publicación en redes sociales y apoyo al community manager - generación de parrillas según los temas de tendencia - monitoreo de redes sociales requisitos del puestorequisitos: - lic... ¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro......
Nuestro bilingual community manager establece estrategias para construir y crecer las comunidades digitales de sus cuentas a cargo, ofreciendo un excelente servicio y atención al cliente... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - experiencia de 1 año como community manager (deseable......
Nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de experiencia en el manejo de redes sociales y generación de reportes......
Project manager ¿te gustaría pertenecer a una reconocida agencia de comunicación gráfica en méxico? ¡buscamos project manager! funciones: seguimiento al proceso operativo de la empresa, seguimiento de actividades y plan de trabajo administración de recursos reportes de estatus y comunicación ejecutiva......
Únete a su gran equipo de profesionales y continua tu crecimiento profesional, nos encontramos en búsqueda de nuestro property manager / administrador de propiedades requisitos del puesto: licenciatura en administración de empresas, turismo, relaciones publicas o a fin... 30 años en adelante......