ENGINEERING DIRECTOR (TECHS OPS DIRECTOR)
Descripción de la oferta de empleo
this may include npi, project management, project portfolio management, process development, developing subject matter expertise in core processes, and equipment engineering.
establishes and executes strategic plans and objectives.
participates in development of methods, techniques and evaluation criteria for programs and individuals.
decisions have a serious impact on the overall success of functional, business unit or company objectives.
directs functional area through department managers and/or professional track employees.
responsibilities strategic management.
• develop and implement innovation strategies aligned with business and production objectives.
• collaborate with other leaders to identify opportunities for process improvement and optimization.
team leadership.
• supervise and lead multidisciplinary engineering teams, fostering a collaborative and high-performance environment.
• provide technical guidance and lead the professional development of the team.
• develop and implement core engineering competencies and standards.
• collaborate and build constructive relationships with internal and external stakeholders.
• effectively communicate with senior leadership on strategic initiatives and project updates.
• build an environment of engagement.
technological development.
• evaluate, select, and implement emerging technologies to enhance efficiency and quality in the manufacturing of orthopedic products where appropriate.
• lead in the innovation of process technologies to maintain the technological competitiveness of the company.
process optimization.
• identify and execute initiatives to optimize production processes, improving product quality, improving equipment reliability and reducing costs.
• lead asset life cycle management • implementation of lean principles in process and equipment design • implement engineering standards into core processes.
project management.
• oversee the execution of engineering projects • implement effective pm methodologies
Detalles de la oferta
- Enovis méxico, s.a. de c.v.
- 25/01/2024
- 28/05/2024
Como director de capital humano en nuestra organización, liderarás la estrategia y la gestión integral de nuestros recursos humanos, desempeñando un papel fundamental en el crecimiento y el éxito de nuestra empresa... liderar iniciativas de compromiso y bienestar del empleado......
Visitas a las tiendas asistir al director de ventas en la administración y crecimiento de la empresa... indispensable contar con automóvil propio vendedor con amplia experiencia tanto en ventas como administrativa asistir al director de ventas de la empresa sun persianas sa de cv análisis de los reportes......
Trabaja bajo la dirección del director de recursos humanos y asegura no solo la gestión del personal, sino también de todo el proceso que se aplica a la contratación o la motivación de los equipos... requisitos del puesto requisitos del puesto requisitos deseables para dicha vacante: -▪️excelente actitud......
Work location: ciudad de mexico... understand and analyze business requirements to determine integration solutions across various types of tools and technologies; documentation of requirements, solutions and impacts, alternatives and final decisions... web service-related topics (rest, json, soap, http......
Alertar al director de producción y cuentas por pagar cuando el inventario recibido no coincida con la orden de producción... habilidades *comunicación efectiva *manejo de conflictos *enfocado a resultados *manejo de personal operativo*facilidad de palabra *tolerancia a la frustración *capacidad......
•atender a clientes bajo niveles de calidad y ética institucional mientras esperan reunirse con el director... 00 libres, mensual prestaciones de ley crecimiento laboral excelente ambiente laboral bonos... •contestar llamadas y derivarlas al personal o departamento correspondiente......
· supervisar los movimientos de almacén, · responsable de administrador de personal · llevar control de horas extras y jornadas · control financiero · control contable · control de egresos e ingresos · control de cajas chicas · revision de cajas chicas de supervisores · caja chica de director gral ·......
Responsabilidades: gestionaras la agenda del director o gerente, programando reuniones y coordinando eventos... organizaras y mantener archivos y registros importantes... mantendrás la confidencialidad de la información crítica de la empresa... conocimiento básico de software de oficina, como microsoft......
Administrar el proyecto asignado en propiedades técnicas para lograr los objetivos participar en las revisiones del proyecto como apoyo del gerente / director del proyecto si es necesario... realizar un seguimiento de los horarios para garantizar que sus partes de los proyectos se ejecuten por completo......
Customer service quotations and follow-ups search for new customers apqp administration constant communication with international customers prepare, schedule, coordinate and monitor the assigned engineering projects interact daily with the clients to interpret their needs and requirements and represent......