CONSTRUCTION PROJECT MANAGER
Descripción de la oferta de empleo
In the role you will prepare and present budgets and business cases, follow-up on cost and suppliers to secure financial transparency, drive tendering and contracting for your projects and coordinate design, execution and logistics for your projects.
Through strong teamwork and clear communication, you secure that relevant stakeholders receive needed information on time.
This is a full-time job located in Mexico City.
The Project Manager reports to Construction & Facility Manager.
Job Description As a Project Manager, you will be responsible for the coordination of the construction process of our store projects, from initial project planning and preparation throughout to the project finishing date.
You will work in accordance with legal requirements and H&M Group standards, policies, and procedures to meet the expectations of customers and colleagues for all brands.
You will contribute to our business success for all brands by being results-driven, business-minded, and a team player; a role model for H&M Group.
The scope includes.
Projects management (new store openings/rebuilds / consolidations) across the countries within the Sales Market Coordination of all procedures to ensure smooth continuance of projects Manage the layout and design process to ensure conformance to H&M strategic goals Construction project investment Managing project permit process with authorities to receive all necessary permits for the opening Support Construction and Facility Manager in selecting local suppliers according to H&M’s Procurement guidelines Manage tender process for architects, engineers, consultants, contractors, and suppliers in accordance with H&M procurement guidelines and company best practices Communication, cooperation with other teams, departments e.
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concerning project schedules, cost follow-up, layout, security, IT, store planners, staff needs etc.
Participates in onsite construction meetings and site supervision Coordinates all project-related information to support office team, facility dept., store manager, area manager, DC, etc.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- 23/04/2024
- 22/07/2024
} requiere project manager nivel básico con ganas de aprender y excelente actitud, con experiencia con proyectos de it (gestión de equipos tanto local como en remoto, resolución de conflictos, negociación, planificación con cliente, dotes comunicativas, gestión del estrés)... requisitos del puestorequisitos:cursos......
Adrianagonzálezrequisitos del puestosexo: indistintoedad: 30 a 50 años formación académica y certificaciones: titulación universitaria: preferentemente en tecnologíasde la información, ciberseguridad, ingeniería en sistemas, o derecho con especialización entecnologías y regulaciones......
Additional tools: familiarity with wordpress divi builder, analytics, google tag manager and mouseflow is advantageous but not mandatory... progress updates: wrap up your day with a quick loom video update to keep the team informed and aligned on project progress... your day to day:daily collaboration:......
Experiencia como community manager y estrategia de contenido buena voz para narrar... creadora de contenido / community manager buscamos creadora de contenido para manejar los canales de canal de youtube y de tiktok... su rol aparte de crear contenido va a ser el manejo de 2 canales de redes sociales......
A 4 años de experiencia mínimo como project controller nivel avanzado de inglés (excelente habilidad de comunicación oral y escrita)... project controller inglés avanzado empresa trasnacional líder en el desarrollo de sistemas y maquinaria para el sector alimenticio, requiere talento con amplia trayectoria......
Requisitos del puesto experiencia previa como office manager o en roles administrativos similares... estamos buscando un(a) office manager altamente organizado(a) y proactivo(a) para unirse a nuestro equipo... excelentes habilidades de comunicación verbal y escrita... remuneración competitiva y beneficios......
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¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro/a social media manager bilingüe es la persona encargada de liderar y coordinar el equipo de community managers... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín- 3 años de experiencia como social media manager (indispensable)- experiencia de 2 años......
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Nuestro bilingual community manager establece estrategias para construir y crecer las comunidades digitales de sus cuentas a cargo, ofreciendo un excelente servicio y atención al cliente... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - experiencia de 1 año como community manager (deseable......