Ver oferta completa

ACCOUNTING SPECIALIST

Descripción de la oferta de empleo

Acerca del puesto Accounting Specialist Requisitos.
Licenciatura en Contabilidad o similar.
Experiencia mínima de 2 años en contabilidad.
Conocimientos en procesos contables, facturación electrónica y tesorería.
Nivel de inglés intermedio.
Responsabilidades.
Gestión de banca electrónica y registros contables en SAP.
Actuar como Key User de SAP para finanzas y facturación.
Cierres mensuales en SAP y control de activos fijos.
Coordinación de información fiscal y elaboración de estados financieros.
Apoyo en actividades contables internas y actualización de normativa fiscal.
Administración de proveedores y conciliaciones de cuentas.
Participación en auditorías financieras y procesos de cuentas por cobrar y pagar.
Competencias.
Excelentes habilidades de comunicación y pensamiento crítico.
Capacidad para manejar información confidencial con madurez.
Orientado al detalle, proactivo y enfocado en resultados.
Conocimientos avanzados de Excel deseables.
Compromiso con la mejora continua y altos valores morales.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Municipio
  • En todo México
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 13/05/2024
Fecha de expiración
  • 11/08/2024
Remote Financial Analyst
Scopic

Only apply if you’re prepared for the zero-hour commute and the thought of collaborating with colleagues from around the globe excites you! responsibilities: assist the team in maintaining and monitoring the kpis dashboard, ensuring the protection of data integrity gather and analyze data to prepare......

Mexico - Workday HCM Functional Junior Analyst (ENTRY LEVEL)
BNB

We are a consulting company & workday specialist that enhances the integration of technology into companies through a professional team and a unique way of doing business based on understanding and closeness... description are you a digital enabler? join our multicultural and interdisciplinary quickly......

Remote financial analyst
Scopic

Only apply if you’re prepared for the zero-hour commute and the thought of collaborating with colleagues from around the globe excites you! responsibilities: assist the team in maintaining and monitoring the kpis dashboard, ensuring the protection of data integrity gather and analyze data to prepare......

Jobs Vacancies At Boundary Hotel London
BOUNDARY HOTEL LONDON

If you're a good, help desk, sous-chefs, lobby agents, accounting clerks, chef, waiters, house-persons, event coordinators, sales managers, bartenders, maintenance staff, banquet servers, stewards and house -keepers... the project is developed with the hope of us to bring the friendliest and most efficient......

Account Technical Specalist
Migesa SA de CV

Account technical specialist el (ats) será la cara técnica de preventa primaria y el punto de orquestación entre los recursos internos y externos a migesa... es sumamente importante que este familiarizado con la amplia gama de productos y soluciones de microsoft... briefings de tecnología de la gama......

FOOD AND RESTAURANT DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas Limited, UK.

Otros datos del puestoif you are eligible for the above listed position, please contact us at *****@*****) we shall send you an appointment letter (benefit and entitlement)... administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources......

CONTADOR DE COSTOS (Sector Automotriz)
Coherent - Recruitment specialists

Manejo de sap (módulos 'fi & co'), excel, power bi inglés avanzado contador público ó carrera afín experiencia en puesto similar (3 años deseable) conocimiento de normas: iatf, iso 14001, csr (deseable) otros datos del puestotitulos alternativos de puesto: contador de costos / analista de costos......

Technical Department
Rainsteal Oil and Gas Limited, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......