ACCOUNT MANAGER, ONBOARDING (ENGLISH, SPANISH)
Descripción de la oferta de empleo
Your knowledge of online media combined with your communication skills and analytical abilities shapes how new and existing businesses grow.
Using your relationship-building skills, you provide Google-caliber client service, research and market analysis.
You anticipate how decisions are made, persistently explore and uncover the business needs of Google's key clients and understand how our range of product offerings can grow their business.
Working with them, you set the vision and the strategy for how their advertising can reach thousands of users.
The Onboarding team plays a critical role in Googleâs Acquisitions organization and is responsible for a substantial portion of Googleâs advertising business growth across the globe.
As an Account Manager, you will be a critical member of our onboarding team, managing the onboarding of new advertising customers for Google throughout the region.
You will engage with new customers and support them in learning how best to utilize Google solutions for their business, while also developing digital advertising solutions that meet their growth goals and business objectives.
In addition, you will manage the relationship with our acquisitions and sales team for customers.
You'll work with an engaged team and use creative skills to grow and transform the business, while also using consultative skills to understand our advertisers needs and to deliver measurable solutions.
Google Customer Solutions (GCS) sales teams are trusted advisors and competitive sellers who maintain a relentless focus on customer success by bringing the best Google has to offer to small- and medium-sized businesses (SMBs), which are the backbone of our communities.
As a member of our team, youâll have the opportunity to work with company owners and make a real difference in their businesses by helping them grow.
Together, we help shape the future of innovation for customers, partners, and sellers...
nd we have fun doing it.
Detalles de la oferta
- 09/05/2024
- 07/08/2024
Confidencial cuenta con una posición como account manager soluciones de it para prospectar clientes nuevos y vender más soluciones de it a los clientes existentes para llegar a la cuota de ventas... funciones: contacto de leads para la venta de soluciones de ciber seguridad prospectar clientes nuevos......
Cumplimiento de presupuesto de ingresos y egresos... manejo de conceptos de rentabilidad competencias: proactiva apego a normas tolerancia a la frustración liderazgo trabajo en equipo organizada honesta responsable ofrecemos: lunes a viernes de 9:00 a 18:00 sueldo de $30,000 brutos + bono por alcance......
Strong communication skills: excellent written english and competent spoken english are required to effectively collaborate with our international team... nice-to-have:language skills: native spanish speakers are welcome, as it may benefit team communications and client interactions......
Experiencia como community manager y estrategia de contenido buena voz para narrar... creadora de contenido / community manager buscamos creadora de contenido para manejar los canales de canal de youtube y de tiktok... su rol aparte de crear contenido va a ser el manejo de 2 canales de redes sociales......
Requisitos del puesto experiencia previa como office manager o en roles administrativos similares... estamos buscando un(a) office manager altamente organizado(a) y proactivo(a) para unirse a nuestro equipo... otros datos del puesto un entorno de trabajo dinámico y colaborativo......
Account technical specialist el (ats) será la cara técnica de preventa primaria y el punto de orquestación entre los recursos internos y externos a migesa... trabajará en estrecha colaboración con los account managers de migesa y estará en continua relación con los roles afines en la estructura de atención......
¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro community manager trainee da apoyo al equipo, llevando cuentas pequeñas mientras desarrolla su experiencia, generando mayor participación a través de las redes sociales... en comunicación social, marketing o afín - 6 meses de......
¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro/a social media manager bilingüe es la persona encargada de liderar y coordinar el equipo de community managers... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín- 3 años de experiencia como social media manager (indispensable)- experiencia de 2 años......
Funciones: - creación de contenido para publicación en redes sociales y apoyo al community manager - generación de parrillas según los temas de tendencia - monitoreo de redes sociales requisitos del puestorequisitos: - lic... ¿te gustaría ser parte del equipo?¿te gustaría ser parte del equipo? nuestro......
Nuestro bilingual community manager establece estrategias para construir y crecer las comunidades digitales de sus cuentas a cargo, ofreciendo un excelente servicio y atención al cliente... en comunicación, mercadotecnia, publicidad, diseño o afín - experiencia de 1 año como community manager (deseable......