Ver oferta completa

CONSULTOR CHANGE MANAGEMENT

Descripción de la oferta de empleo

Blisss IT  we are a team of Information Technology experts motivated to support companies to strengthen their reason for being through systems development, management and consulting At  BlissIT  we are convinced that Information Technologies enhance human activities, but we never lose sight of the fact that the main agent of transformation in society and business are people. Therefore, we focus on creating, with our work teams and clients, work environments where harmony, respect, trust, diversity, creativity and collaboration are the hallmarks that distinguish us. We are currently looking for a Change Management Consultant to join our team in Monterrey NL. Work schedule mostly home office with occasional attendance at meetings in offices located in Apodaca Project duration: 12 months Bachelor's/Systems Engineering or similar 5 years of verifiable experience as Chance Management Experience as a Chance Management analyst or Consultant. Experience in Project Management, Organization, Change Management Analysis and design of change management deliverables for the transformation project Preparation of communication materials, coordination of training activities Analysis of change measurement surveys and presentation of results Advanced English
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Bliss IT
Municipio
  • En todo México
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 22/03/2024
Fecha de expiración
  • 20/06/2024
Consultor admnistrativo
HUMAN KIND, S.A. DE C.V.

Estamos buscando un consultor administrativo altamente motivado y proactivo para unirse a nuestro equipo dinámico... desarrollar e implementar estrategias y soluciones personalizadas para optimizar la eficiencia y la rentabilidad... colaborar estrechamente con el equipo de liderazgo y los departamentos......

Becario Project Management
TURING INTELIGENCIA ARTIFICIAL

Requisitos del puestocapacidades: poseer conocimientos y habilidades en realización de proyectos... competencias técnicas: manejo de metodologías como: ágil, scrum, cascada mejorada software como: trello dominio de plataformas de gestión de tiempo competencias funcionales: definir proyectos planificación......

Consultor administrativo para CDMX y Toluca
TyG Administración de recursos empresariales R.H. y consultorías,S.

Reunir, organizar, manejar y actualizar datos e información... clasificar y distribuir las comunicaciones de manera oportuna... home office si te interesa la vacante puedes enviar tu cv al correo *****@*****... requisitos del puesto -18 a 35 indispensable -genero indistinto -bachillerato concluido o......

Consultor a tiempo parcial
Enfi engineering

Seguir el desarrollo del comercio electrónico mexicano y proporcionar recomendaciones de racionalización a la empresa... analizar datos de productos de mercadolibre / amazon... responsabilidades del puesto:1... experiencia laboral relacionada conoperaciones de comercio electrónico (amazon,mercadolibre)......

Consultor a tiempo parcial
Enfi engineering

Seguir el desarrollo del comercio electrónico mexicano y proporcionar recomendaciones de racionalización a la empresa... requisitos del puestorequisitos del puesto:1... responsabilidades del puesto:1... licenciatura trunca o en curso3... registrar la cuenta de mercadolibre2... experiencia laboral relacionada......

Consultor administrativo
Coaching

Funciones a realizar: •ayudar en aplicación de pruebas •reporte de avances •comunicación efectiva •enfoque a resultados •realizacion de entrevistas •organización de logística de campañas de reclutamiento •creación de contenido en base de datosrequisitos del puesto requisitos:•ser mayor de edad•mínimo......

Consultor administrativo
Merca Papel

Horario a laborar: medio tiempo (5 horas al día)... opción de home office -horarios a elegir: matutino (9:00 am-2:00 pm), intermedio (12:00 pm-17:00 pm), vespertino (15:00 pm-20:00 pm)... pago semanal $2200 (netos) -descanso: fin de semana (sábado y domingo)... jornada: entre semana (lunes a viernes)......

Microsoft Dynamics Product Support Engineer _ Remote
Cliecon solution inc

Net) strong experience in customization and configuration strong knowledge data migration and power platform integration good experience with security and role-based access control ms dynamics 365 – f&o; – finance functional engineer/consultant hands on experience with finance modules & configuration......

Jobs Vacancies At Boundary Hotel London
BOUNDARY HOTEL LONDON

We are developing is a web-based management system designed as a primary tool doing the main and admin tasks (booking, room reservation, managing staff, etc... the project is developed with the hope of us to bring the friendliest and most efficient way of management in order to alleviate the workload......

México - workday integration analyst
Bnb

Mentorship program, access to technical and management training courses, career projection... about the role the workday practice provides implementation and ongoing operational services for workday, the premier saas solution for both, financials and human capital management... knowledge in data analytics/big......